søndag den 13. maj 2012

Har du set min strikkelyst??

Godt 7 cm på et ærme er hvad jeg har strikket alt i alt i de sidste små 14 dage. Lysten er der bare ikke. Måske jeg skal finde på noget andet at strikke, for at se om jeg kan kickstarte strikkelysten. Min Tokyo og en cardigan jeg har gang i, trækker ihvertfald ikke synderligt meget.

Derudover kan jeg også efterlyse lyst og ord til at blogge, for den mangler også pt. Men jeg håber da at begge dele snart vender tilbage. I mellemtiden håber jeg ikke i falder helt fra ;-)

3 kommentarer:

  1. Mon ikke mange af os kender til ikke lige at få blogget - jeg gør i hvert fald, så jeg skal nok hænge ved.
    Håber du får både strikke- og bloggelyst tilbage

    SvarSlet
  2. Jeg hænger på og håber du nyder foråret!!

    Strikke- og bloggelysten finder du måske igen; det vigtigste er jo at man bruger sin tid på ting man holder af! Hverken strikketøjet eller bloggen render nogle steder; de venter på du igen finder glæde og mening ved det!!!

    SvarSlet
  3. Jamen sig mig engang, er det ikke fordi du stadigvæk sørger, at du har mistet strikke- og bloggelyst? Det lyder sådan i mine ører, og det kommer jeg let til at tænke på når jeg nu genser billedet af din skønne hund.
    Du skal se, din energi og lyst vender tilbage lidt efter lidt, efterhånden som du vænner dig til, at du har mistet hunden. Held og lykke.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails